Monday, August 24, 2020

Lutje Islame

Lutje Islame. Ka dëgjuar prej gjyshit të tij që, kushdo që i kërkon falje zotit me anë të kësaj lutjeje, allahu do t’ia falë mëkatet, edhe sikur ato të jenë sa shkuma e detit: Apr 03, 2013 · lutje për të na u pranuar duaja:

Foto Dua Islame
Foto Dua Islame from i.servimg.com
Pastroje nga smira zemrën time dhe më mundëso që të them të vërtetën me fjalën time. “më thirrni mua, unë ju përgjigjem” (gafir: Unë kërkoj mbrojtjen tënde që të më ruash të mos largohem nga e vërteta e as të mos më largojnë nga…

Duke bërë lutjen vijuese, pasi kishte mbaruar namazin”.

Pastroje nga smira zemrën time dhe më mundëso që të them të vërtetën me fjalën time. Hazret abdullah ibni omeri r.a. Një natë të dërguarin e allahut s.a.v.s. Hazret abdullah ibni abasi r.a.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel