Monday, September 28, 2020

Lutje Gjate Shtatzanise

Lutje Gjate Shtatzanise. Gjatë shtatzanisë, kur pinicigare, këtë gjë e bën edhe fëmija juaj që nuk ka lindur akoma. Jam nje grua e martuar 32 vjece, jam ne muajin e 3 te shtatzanise eshte hera e pare per mua.

Une Dua Te Kem Femije Kurse I Dashuri Nuk Do Me Thot Ishallah Nuk Mbet Kurr Shtatzane Sepse Histori Te Jetes
Une Dua Te Kem Femije Kurse I Dashuri Nuk Do Me Thot Ishallah Nuk Mbet Kurr Shtatzane Sepse Histori Te Jetes from historitejetes.com
Të përzierat gjatë shtatzanisë, janë një nga simptomat që femrat përjetojnë më së shumti gjatë shtatzanisë. Gjysmëhënës është dekoruar me ngjyra dhe është ndriçuar bukur gjatë ramazanit. Tremujori i dyte i shtatzanise.

Nëse gjatë shtatzanisë keni gjakderdhje vaginale, dhimbje, rrjedhje të lengjeve apo ndryshime në qafën e mitrës, bisedoni menjëherë me.

Jam nje grua e martuar 32 vjece, jam ne muajin e 3 te shtatzanise eshte hera e pare per mua. Pozicione të sigurta gjatë shtatzanisë. Çfarë mund të pi gjatë shtatzanisë? Aktiviteti zhvillohet me nje qellim te vetem, për të përmirësuar sherbimin ndaj nenes dhe femijes.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel