Monday, September 14, 2020

Lutje Islame Per Dashuri

Lutje Islame Per Dashuri. Mos harro, ai që e aludon dikë në vepër të mirë e merr shpërblimin e. Dashuri dhe besnikëri historia në fjalë, bën fjalë për dashurinë mes një çifti bashkëshortësh, dashuri e cila u ka mbijetuar dekadave dhe shekujve të shumtë gjer në ditët tona.

Feja Islame Allahu Ua Pranofte Duat Inshaallah Facebook
Feja Islame Allahu Ua Pranofte Duat Inshaallah Facebook from lookaside.fbsbx.com
Allahu eshte nje bledi ylli bota ime dashuri dashuria dashuria ime dedikim dritero agolli islami jeta jeta ime jete mall me mungon mesazhe dashurie nena nena ime poezi poezi 2014 poezi 2015 poezi 2016 poezia ime poezi. © 2009 all rights reserved. +383 45 242 733 1 shërim me kuran dhe sunet këshilla islame.

Braktisja e synetit shkak për dobësimin e besimit.

Ishin brenda kufijve të tolerancës islame dhe ato plotësonin këto kushte 2 bota islame përkujton për çdo vit dhe feston me zell të madh ngjarjen madhështore në historinë e muslimanëve dhe njerëzimit në përgjithësi. Cili është fryti më i madh i besimit. Mos harro, ai që e aludon dikë në vepër të mirë e merr shpërblimin e. Lutje për dashuri të vërtet.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel