Saturday, September 5, 2020

Lutjet E Allahut Per Ndihme

Lutjet E Allahut Per Ndihme. Zoti im, më fal mua dhe prindërit e mi, edhe. ☪️ allah is one 📖 📢 | mos harroni të klikoni butonin e ziles 🔔 që gjendet në anën e djathtë të zonës subscribe për të qenë të njoftuar për videot e reja 👍🏻.

30 Dua Dhe Lutje Te Allahu Eshte Nje Dhe Tjeter Nuk Ka Facebook
30 Dua Dhe Lutje Te Allahu Eshte Nje Dhe Tjeter Nuk Ka Facebook from lookaside.fbsbx.com
Nuk ka musliman që e lut allahun për vëllanë e tij, në mospraninë e tij, e që meleku i cili është i caktuar për të, të mos e bëj të njëjtën lutje për atë që lutet. (shënon. I mbështetemi allahut të na mbrojë prej të këqijave të vetes sonë dhe të këqijave të veprave tona. E nëse ti nuk na falë dhe nuk na mëshiron, ne do të jemi nga ata që janë të humbur. (a'raf, 23) lutja e nuhut (alejhi selam):

Kjo pa pasur nevojë të mendohet gjatë e të mësohet.nga kjo natyrshmëri nuk del askush, përveç atij që zemrën e vetë e ka të mbushur me dyshime, të cilat e largojnë nga kjo.

I mbështetemi allahut të na mbrojë prej të këqijave të vetes sonë dhe të këqijave të veprave tona. E nëse ti nuk na falë dhe nuk na mëshiron, ne do të jemi nga ata që janë të humbur. (a'raf, 23) lutja e nuhut (alejhi selam): Iu zbrit ajeti i mëposhtëm, i përbërë nga një lutje. O zoti im,mos më lër të vetmuar, e ti je trashëgimtari më i mirë.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel