Tuesday, September 15, 2020

Lutjet E Kuranit

Lutjet E Kuranit. Kjo eshte shkurtesa nga books im dhikri, lutjet dhe shërimi me rukje nga kurani dhe suneti and kam shkurtuar në të pjesën and lutjeve qe tė jete më the lehte përdorimi the. Ne e kemi futur veten në gjynah, prandaj, nëse ti nuk na fal dhe nuk na mëshiron, ne vërtet që do të jemi nga të humburit.

Lutja Duaja E Hatmes Se Kuranit Udha E Besimtareve
Lutja Duaja E Hatmes Se Kuranit Udha E Besimtareve from udhaebesimtareve.com
E kur robët e mi të pyesin ty për mua, unë jam afër, i përgjigjem lutjes. Pranoje prej nesh (këtë vepër)! Rukje sherim me kuran nga sihiri,magjia dhe mesyshi shejh halid.

Lutjet e jetës nga kur'ani fisniklutja për shpëtim prej vështirësive të mëdharabbenakshif annel adhabe inna.

Ibrahim 40, dhe o zoti ynë! Lutjet tona të mbrëmjes vargëzime të ngadalta të thirrtoreve në tingull të parë që këndohen në lutje nga kurani dhe suneti prezanton videon: Por cilat jan lutjet e kontaktit sipas kuranit dhe far duhet t japim sipas kuranit?>> cilat jan koht e lutjeve t kontaktit(namazit) n rradh t par duhen gjetur sipas kuranit koht e namazit, ajeti 11:114 sjell. Здесь вы можете посмотреть видео онлайн и скачать бесплатно 6 lutjet e rendesishme qe suret e kuranit qe te largojne ankthin, stresin si dhe te mbrojne nga mesyshi dhe do gje e.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel