Sunday, November 22, 2020

Lutje Dhe Dua Nga Kurani

Lutje Dhe Dua Nga Kurani. Në këtë video do të gjeni disa lutje të cilat janë në formë ajeti, të zgjedhura nga kuran'i i madhërishëm. Unë dhimbjen time dhe pikëllimin tim ia paraqes vetëm allahut e nga allahu di atë që nuk e dini ju.

Lutjet Nga Kurani Krenaria Ime Islami
Lutjet Nga Kurani Krenaria Ime Islami from i.ytimg.com
Duat nga kurani dhe suneti. Të lutem të më ruash nga pamundësia dhe nga përtesa, nga. .subhânellezî sahhara lenâ hâzâ ve mâ kunnâ lehu mukrinîn.

Ti je mbrojtësi ynë, pra na ndihmo kundër.

#lutje nga #kurani dhe #suneti mburoja e muslimanit lutjet e pejgambereve lutjet e sherimit sherim me kuran | twuko. Të lutem të më ruash nga pamundësia dhe nga përtesa, nga. Mjekimi me kur'an dhe lutje nga sunneti! 100 lutjet më të mira, të përzgjedhura nga kurani dhe suneti.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel