Sunday, November 8, 2020

Lutje Dhe Dua

Lutje Dhe Dua. Këto lutje bëhen çdo ditë, në çdo kohë, veçanërisht në mëngjes e mbrëmje, dhe para gjumit. Më ruaj o zoti im…

Pin By Bibi On Dua Lutje Places To Visit Erina Dres
Pin By Bibi On Dua Lutje Places To Visit Erina Dres from i.pinimg.com
Njohësi i së padukshmes dhe i së dukshmes. Dhikr të cilin ju të shkoni në gjumë. Një natë e dëgjova të dërguarin e allahut s.a.v.s.

Zoti dhe sunduesi i çdo gjëje.

Krijuesi i qiejve dhe i tokës. Zoti dhe sunduesi i çdo gjëje. Të mirën që nuk ka menduar dot mendja ime dhe që nuk e kam imagjinuar dot dhe që nuk ta kam kërkuar dot, por ti ia ke premtuar ndokujt prej krijesave të tua ose të mirën që ti ia ke dhuruar ndokujt prej robërve të tu, ta kërkoj falë mëshirës sate, o zoti i të gjitha botëve, sepse e dua atë. Lutja eshte ushqim i shpirtit, ndaj ky ushqim i duhet dhene.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel