Sunday, January 3, 2021

Lutje Kuranore

Lutje Kuranore. Zoti im, më bëj një vend pranë mëshirës tënde në xhennet [kuran; Lutje per sherim dhe largimin e semundjeve.

Lutjet E Jetes Nga Kur Ani Fisnik Dr Musli Verbani
Lutjet E Jetes Nga Kur Ani Fisnik Dr Musli Verbani from drmusliverbani.files.wordpress.com
Lutje per sherim dhe largimin e semundjeve. Mbremje kuranore ne zvicerr, mrrin pjese xhelal kaloshi, aziu alili, reshat arbana, daut lezi, rexhail aziri, ahmend mehmedi. Lutje per familje dhe qetson probleme familjare.

Lutje per sherim dhe largimin e semundjeve.

Zoti im, më inspiro mua që të. Zoti im, më bëj një vend pranë mëshirës tënde në xhennet [kuran; Lutje shumë e shpeshtë e dërguarit muhammed ﷺ | lutje për mirësitë e kësaj bote dhe të ahiretit! Lutje nga kurani dhe suneti.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel