Saturday, February 13, 2021

Lutje Gjat Namazit

Lutje Gjat Namazit. Unë kurrë nuk jam nga mushrikët. Ai është i vetëm dhe i pashoq.

Duaja E Namazit Youtube
Duaja E Namazit Youtube from i.ytimg.com
I shenjtë është ai që zotëron fuqinë, sundimin, krenarinë dhe madhështinë!4 (5) hazret aliu r.a. Lutja (duaja) pas namazeve farze është veprim i ligjësuar, për shkak se vërtetohet nga pejgamberi s.a.v.s. May 20, 2019 · lutjet të cilat thuhen pas përfundimit të çdo namazi farz estagfirullah!

Padyshim që namazi im, adhurimi im, jeta e vdekja ime, janë për zotin e botërave, allahun.

Jun 27, 2020 · pas tekbirit fillestar: Lutja (duaja) pas namazeve farze është veprim i ligjësuar, për shkak se vërtetohet nga pejgamberi s.a.v.s. I shenjtë je ti me gjithë lavdinë tënde! Dec 31, 2017 · lutjet e mengjesit dhe rendesia.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel