Sunday, February 14, 2021

Lutje Kur Je E Semur

Lutje Kur Je E Semur. Dhe mesihu i premtuar kur hazret ejubi r.a. O zot, më fal nga ana yte pasardhës të mirë, vërtet, ti je dëgjues i lutjes.

Shpata Kunder Magjise Te Ligeve Magjistare Pdf Txt
Shpata Kunder Magjise Te Ligeve Magjistare Pdf Txt from html.pdfcookie.com
Unë i bëra padrejtë vetes. Ishte në gjendje tejet të dhimbshme, i kërkoi mëshirë zotit të madhërishëm me o zoti im! Ti je më i miri nga të gjithë mëshiruesit.4.

Pastaj kur te shendoshesh nk kujdeset kush me per ty.hahahaha.

Në vend që të rrish kaq i lidhur me çdokënd bëhu çdokush. Zemaj më tej tha se në program nuk tregon sa persona do të vaksinohen, sa doza janë siguurar, dhe kur dhe si do të vaksinohet në tërësi. Ky është viti i parë që bajrami festohet në hagia sophia, pasi erdogan vendosi ta kthejë hagia sophia në një xhami. Imam ibn bazi (allahu e mëshiroftë) thotë:


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel