Wednesday, March 17, 2021

30 Lutje Te Zgjedhura

30 Lutje Te Zgjedhura. Me një përulësi, dashuri dhe madhëri duke i shprehur paaftësinë e. Më 30 dhjetor 1940 át gjergj fishta jep shpirt në spitalin civil të qytetit të shkodrës ku ai ishte shtruar nga një sëmundje e zemrës dhe e mushkërive.

Dua Te Zgjedhura Pj 1 Gezim Kopani
Dua Te Zgjedhura Pj 1 Gezim Kopani from gezimkopani.com
Si kundershtar i musolinit ai detyrohet te largohet nga italia dhe te jetoje ne france. I rëni në mjerim nuk është më nevojtar për lutje se i pambrojturi prej tij. 30 lutje te zgjedhura nga muhamedi alejhi selam.

30 zbukuron kinse janë vepra të mira, e nëse nuk mundet ashtu, fillon t'i paraqitet njeriut se është një këshilltarë i mirë e i sinqertë dhe se ia do të ezani thirret në një gjuhë të përbashkët:

30 pika të bukura të lutjes në mëngjes. Lutje do të thotë kërkesë është një gjë tejet e rëndësishme në jetën e njeriut lutjet më të mira e më të bukura janë nga kur'ani famelartë prandaj fillojm më lutje nga o zoti im,më ndihmo kundër popullit të prishur! Ndalimi i postimëve të linkëve të façëve publike ndalimi i postimëve të instrumenteve muzikore ndalimi. Kjo lutje në mëngjes do të krijojë platformën për ndërhyrje hyjnore ndërsa shkoni për aktivitetet tuaja të dështuara.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel