Wednesday, March 24, 2021

Lutje Budiste Per Fat

Lutje Budiste Per Fat. Ndër të tjera, e pyetur nga një ndjekës në rrjetet sociale se çfarë kuptimi ka tatuazhi që ajo ka në këmbë, arbana ka treguar hapur gjithçka. Është një lutje budiste për fat, tatuazh që e kam bërë në tajlandë me një teknikë vendase para shumë.

1 652 Buddha Fat Photos Free Royalty Free Stock Photos From Dreamstime
1 652 Buddha Fat Photos Free Royalty Free Stock Photos From Dreamstime from thumbs.dreamstime.com
Viti i ri kinez nuk është, në mënyrë rigoroze, një festë budiste. Kurse një ndjekës tjetër i ka shkruar: “sa herë që në foto duket tatuazhi kjo është pyetja më e kuotuar.

“s’besoj se është e zakonshme, por a do bësh dasmë?”.

Shqiperia eshte thesar talentesh dhe per fat te keq sundohet nga gangsteret. “sa herë që në foto duket tatuazhi kjo është pyetja më e kuotuar. Është një lutje budiste për fat, tatuazh që e kam bërë në tajlandë me një teknikë vendase para shumë vitesh”, ka treguar moderatorja. “sa herë që në foto duket tatuazhi kjo është pyetja më e kuotuar.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel