Friday, March 19, 2021

Lutje Kur Je E Semur

Lutje Kur Je E Semur. Lutje nga kurani dhe suneti. Ajo e largon, e kuron, e pengon rënien e saj dhe e ngre (e heq) atë, ose e lehtëson belan kur ajo ka rënë.

Cfare Lutjeje Per Te Lexuar Me Semundjen Lutjet Ortodokse Te Mrekullueshme Per Sherimin Nga Semundje Te Ndryshme Ne Secilen Prej Mbrojtesit Te Tij
Cfare Lutjeje Per Te Lexuar Me Semundjen Lutjet Ortodokse Te Mrekullueshme Per Sherimin Nga Semundje Te Ndryshme Ne Secilen Prej Mbrojtesit Te Tij from i0.wp.com
E kur robët e mi të pyesin ty për mua, unë jam afër, i përgjigjem lutjes kur lutësi më lutet, pra për të qenë ata drejt të udhëzuar, le të më 7. Mbyllen rrugt, kur t sht br padrejtsi, kur je i mrzitur dhe i brengosur, kur t bie ndonj fatkeqsi, kur t vjen ndonj lajm i padshiruar por me kusht: Kur ti je shum larg ska me qudi bota me duket e kot e vogel si un dhe ti.

Θα έχεις έρθει θα έχεις έλθει.

Je lis ce livre ) | et je regarde les_images. Kur arama kısmından istediğiniz döviz kurunu arayabilirsiniz. Kur ti je shum larg ska me qudi bota me duket e kot e vogel si un dhe ti. Dhe kur të të pyesin robërit e mi për mua ,unë jam me të vërtetë afër, i përgjigjem lutjes së lutësit kur më lutet.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel