Thursday, April 15, 2021

Lutja Lutjet E Allahut

Lutja Lutjet E Allahut. Lutjet e allahut per ndihme nga viruset zot na ruaj. Nuk ka asnjë krijesë të gjallë që nuk është nën sundimin e tij, zoti im.

Lutjet E Sherimit Apps On Google Play
Lutjet E Sherimit Apps On Google Play from play-lh.googleusercontent.com
Muslimanët që besojnë se hazret mirza ghulam ahmedi a.s., është imam mehdiu dhe mesihu i premtuar. O zoti im, bëj që unë dhe pasardhësit e mi të kryejmë përherë namazin! Nuk ka të adhuruar tjetër përveç allahut, muhammedi është i dërguari i allahut.

Lutja e cila largon do hall, breng dhe vshtirsi lutja e profetit junus a.s.

Mëso këtë lutje dhe lute allahun edhe ti me të. Unë jam mbështetur te allahu, te zoti im dhe i juaji! Lutjet e jets nga kurani fisnik. Free si duhet te lutesh dhe alallhu ti plotesoj lutjet e tua mp3.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel