Tuesday, April 6, 2021

Lutje Biblike

Lutje Biblike. Partin mbi rizgjimin frymeror ne shqiperi: Lutjet e vitit të ri janë më të mira;

Lutja Ka Fuqi Lutja Ime Matet Jo Nga Ajo Qe Une Facebook
Lutja Ka Fuqi Lutja Ime Matet Jo Nga Ajo Qe Une Facebook from lookaside.fbsbx.com
Последние твиты от lutje (@cjlutje). Zoti im, më bëj një vend pranë mëshirës tënde në xhennet [kuran; Aplikacioni përmban rosary, novenas, lutje dhe vargje biblike në malajalamisht.

Biblike — adjective resembling a bib or some aspect of one … wiktionary.

A successful man is one who can lay a firm foundation with the bricks others have thrown at him. Последние твиты от lutje (@cjlutje). Biblike — adjective resembling a bib or some aspect of one … wiktionary. What scrabble words can i make with the letters in biblike?


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel