Thursday, April 8, 2021

Lutje Kur Je I Merzitur

Lutje Kur Je I Merzitur. Dhe neper udhet ku kam ecur, s'do ndihet kolla ime e thate, mbi varrin tim do te rrije i heshtur nje qiparis si murg i ngrate. Ishte në gjendje tejet të dhimbshme, i kërkoi mëshirë zotit të madhërishëm me lutjen e mëposhtme.

Lutje Prane Zotit 22 Pars Today
Lutje Prane Zotit 22 Pars Today from media.parstoday.com
Lutu me këtë dua dhe mësoja të tjerëve …(ti që je i sprovuar me vesvese të shejtanit ,thuaje me zemër këtë lutje me dhjetëra herë në ditë). Zoti im, më bëj një vend pranë mëshirës tënde në xhennet [kuran; Kur je i/e merzitur dhe mbyllur ne karantine quando sei triste e chiudo nella carantina.

Dhe neper udhet ku kam ecur, s'do ndihet kolla ime e thate, mbi varrin tim do te rrije i heshtur nje qiparis si murg i ngrate.

Robit dhe i robreshs tnde. Kur jeni të mërzitur sillni në mend këto thënie.gjendja juaj shpirtërore do të ndryshojë. Kur je i/e merzitur dhe mbyllur ne karantine quando sei triste e chiudo nella carantina. Allahu do te jep cfardo qe ti do ti kerkoje nese e degjon kete lutje.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel