Friday, April 23, 2021

Lutje Kur Ke Probleme

Lutje Kur Ke Probleme. Krijuesi i qiejve dhe i tokës, ti je mbrojtës i imi në këtë botë dhe në boten tjetër. Shkaqet e problemeve me frymëmarrjen dhe kur duhet t'i drejtohemi mjekut.

The Fresh Water Fish List 2018 Pdf Phylogenetic Tree Fishkeeping
The Fresh Water Fish List 2018 Pdf Phylogenetic Tree Fishkeeping from imgv2-1-f.scribdassets.com
Përmbledhje lutjesh nga kur'ani dhe suneti. Shkaqet e problemeve me frymëmarrjen dhe kur duhet t'i drejtohemi mjekut. «vështirë të quhet vërtet miqësi e mirë nëse i lutem jehovait vetëm kur kam nevojë për ndihmë.

Më poshtë do të lexoni disa lutje që mund t'i bëni kur përjetoni stres dhe ankth.

Vërtetë unë jam pranë, unë i përgjigjem lutjeve të lutësit kur ai më drejtohet mua me lutje. Të çdo vendi e kohe, nuk mund të trajtohen probleme arsimore pa u ndalur. (mateu 14:19) jehovai na fton të lutemi «në çdo kohë». Një e re me emrin shantela, thotë:


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel