Friday, April 2, 2021

Lutjet E Kuranit

Lutjet E Kuranit. Rukje më e fuqishme që ekziston, shërim me kuran dhe sunnet. Youtube është faqja më e mirë në internet kur mund të shikoni video rreth lutje nga kurani dhe suneti.

Lutjet E Sherimit On Apple Books
Lutjet E Sherimit On Apple Books from is2-ssl.mzstatic.com
Është ajeti më i vlershëm dhe më i madh, sepse ngërthen çështje madhështore dhe ngërthen cilësitë e larta të zotit. Lutjet nga kurani sigurisht që është diçka që ju intereson juve dhe mjaft njerëzve. Lutjet e namazit te nates.

Kujdesja për namazin e teravive.

Kjo është shkurtesa nga libri im dhikri, lutjet dhe shërimi me rukje nga kurani dhe suneti, e kam shkurtuar në. Lutje të pavarura ndaj një situate apo kohe të caktuar. Lutjet nga kurani sigurisht që është diçka që ju intereson juve dhe mjaft njerëzve. Prejardhja hyjnore e kuranit duket për besimtarët myslimanë ndër të tjera në gjuhën e tij të paimitueshme, gjë që është edhe arsyeja pse në arabishte bëhet dallim ndërmjet lirikës.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel