Thursday, July 1, 2021

100 Lutje Nga Kurani

100 Lutje Nga Kurani. “ e kur robërit e mi të pyesin ty (o muhamed) për mua, atëherë (përgjigjju atyre): Jun 24, 2015 · përmbledhje lutjesh nga kur’ani dhe suneti.

Lutje Te Zgjedhura Nga Kurani Dhe Hadithi
Lutje Te Zgjedhura Nga Kurani Dhe Hadithi from img.pdfslide.net
Nov 05, 2016 · vëllezër muslimanë! “e kur robët e mi të pyesin ty për mua, unë jam afër, i përgjigjem lutjes kur. “ e kur robërit e mi të pyesin ty (o muhamed) për mua, atëherë (përgjigjju atyre):

Në vijim do të lexoni 100 lutje nga kurani i shenjtë dhe suneti i pastër.

“vërtetë unë jam pranë, unë i përgjigjem lutjeve të lutësit kur ai më drejtohet mua me lutje. *100 lutje sipas kur'anit dhe sunetit* atë që e udhëzon allahu askush nuk mund ta kthejë nga rruga e drejtë dhe atë qe nuk e udhëzon allahu, askush nuk mund ta udhëzojë në rrugë të drejtë.dëshmoj se. “e kur robët e mi të pyesin ty për mua, unë jam afër, i përgjigjem lutjes kur. Mos harroni të luteni për të gjithë ata që kanë kontribuar në këtë punë të pëlqyer, vlera e lutjes


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel