Thursday, July 1, 2021

Lutje Kuranore

Lutje Kuranore. Përmbledhje lutjesh nga kur’ani dhe suneti. More images for lutje kuranore »

Busulla E Zemres On Twitter Duaja Per Lehtesi Thenie Kuran Ajetekuranore Ajet Rrefime Tregime Frymezuese Motivuese Besimtari Lutje Dua Muajiiramazanit Iman Shqiptar Kosova Kosove Shqiperi Shqiperia Maqedoni Muslim Musliman
Busulla E Zemres On Twitter Duaja Per Lehtesi Thenie Kuran Ajetekuranore Ajet Rrefime Tregime Frymezuese Motivuese Besimtari Lutje Dua Muajiiramazanit Iman Shqiptar Kosova Kosove Shqiperi Shqiperia Maqedoni Muslim Musliman from pbs.twimg.com
Njeriu për të kaluar çdo vështirësi disponon armatën më të fuqishme e cila është lutja drejtuar zotit. Të bëjmë lutje të çiltra dhe jo të bëjmë lutje kalimtare. Të përzgjedhim lutje të goditura për çfarë duam t'i lutemi allahut.

S’ka asnjë gjallesë që të mos jetë nën pushtetin e tij.

Të tregojmë edukatë, përpikëri e përkushtim në lutje, gjithnjë, me ndjenjën e frikës nga allahu i madhëruar. Të bëjmë lutje të çiltra dhe jo të bëjmë lutje kalimtare. “vërtetë unë jam pranë, unë i përgjigjem lutjeve të lutësit kur ai më drejtohet mua me lutje. E thoshte edhe para namazit të sabahut:


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel